پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
دماوند- بنا بر اعلام مسئولان پلیس راه کشور، محور هراز از آمل به تهران از ساعت ۱۴ امروز و فردا به جهت تسهیل در عبور و مرور، یک‌طرفه خواهد بود.

شعار سال: سیاوش محبی با بیان اینکه محور هراز به دلیل کنترل بار ترافیکی برگشت از ساعت ۱۴ جمعه و شنبه از آمل به سمت تهران یک طرفه می‌شود اظهار داشت: این یکطرفه شدن تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، یعنی از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد شنبه یکطرفه است و سپس دو طرفه خواهد شد و مجدداً از ساعت ۱۴ شنبه الی ۲ بامداد یکشنبه یکطرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعت ۲۴ امشب تردد هرگونه کامیون در این جاده از محدوده آبسک به سمت رودهن ممنوع است، در مسیر فیروزکوه نیز تردد تریلی در روز جاری ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک محور هراز در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال را پر حجم خواند و گفت: ترافیک در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) به صورت روان در جریان است.

وی از مسافرین نوروزی حاضر در شمال کشور خواست از فرصت یکطرفه بودن امروز محور هراز استفاده کرده و به شهر و دیار خود بازگردند و افزود: طبق پیش بینی هواشناسی محورهای مواصلاتی فردا و پس فردا بارانی و در نواحی کوهستانی برفی خواهند بود و به همین دلیل لغزندگی جاده‌ها در این حالت بیشتر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11 فروردین 1396، کد مطلب: :3941695 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
این که تازگی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین