پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۲۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
شهردار منطقه یک تهران با بیان این که مردم محور خدمت رسانی مسئولین هستند، گفت: پایگاه های امدادونجات کوهستانی در شمال تهران توسعه می یابد.

شعار سال: حبیب الله تاجیک اسماعیلی صبح جمعه در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات کوهستانی «کلکچال» در شمال تهران گفت: این فضا و پایگاه هرچند کوچک است، اما برای نجات انسان ها به کار می رود و از این بابت ارزش والایی دارد.

وی افزود: هرچه ما بتوانیم به افرادی که از کوه به عنوان یک فضای تفرجگاهی و تفریحی استفاده می کنند و احیانا دچار حادثه می شوند، خدمت کنیم، کم است.

شهردار منطقه یک تهران از آمادگی مدیریت شهری در این منطقه برای خدمت رسانی به کوهنوردان خبر داد و گفت: هیچ سازمانی در نظام جمهوری اسلامی با سازمان دیگر تفاوتی ندارد و همه ما باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره گیری کنیم، نظام ما نظامی مردم سالار است و مردم محور اصلی تمام تلاش مسئولین باید باشند.

بر اساس این گزارش، پایگاه امداد و نجات کوهستانی «کلکچال» چهارمین پایگاه امداد و نجات کوهستانی در استان تهران است.

پیش از این ۳ پایگاه امداد و نجات کوهستانی «شیرپلا» ، «قوچک» و «دربند» در استان تهران فعال بود.

پایگاه کلکچال با توجه به فضا ، فعالیت های عملیاتی و امکانات، در مرکزیت مسیر کوهنوردی «کلکچال» به عنوان پایگاه نمونه کشوری هلال احمر در کوهستان شناخته شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب:4270049، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
متاسفانه هر سال شاهد سوانحی در این مناطق کوهستانی هستیم که با دقت بیشتر کوهنوردان و امداد بهتر مراکز امدادی میتونه کمتر بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین