پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان با همکاری شهرداری تهران و دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و مخابرات برای کنترل وضعیت بحران وعبور و مرور و خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

شعار سال: حسین الماسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از لحظات اولیه بارش برف در استان تهران دستگاه‌های هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش در ستاد مدیریت بحران استان حضور یافتند اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده تیم هلال احمر به مناطق وردآور و حسن‌آباد قم برای کمک‌رسانی به شهروندانی که در برف مانده بودند اعزام شد.

وی بیان کرد: با تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تانکرهای سوخت برای سوخت‌رسانی به خودروها به وردآورد و حسن‌آباد ارسال شد.

مدیرکل بحران استاندار تهران با اشاره به فراخوان شهرداران برای کمک و امدادرسانی به شهروندان تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده و همکاری پلیس راهور در حال حاضر محور تهران- قم بازگشایی شده است و اقدامات نمک‌پاشی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها انجام شده است.

الماسی ضمن اشاره به وضعیت جاده‌ها تأکید کرد: با توجه به تجربیات گذشته پس از بارش برف در استان تهران بلافاصله محور هراز بسته شد و ساعاتی قبل پس از انجام اقدامات لازم بازگشایی شد و در صورت تداوم بارش برف و تصمیم راهور منطقه امکان بسته شدن مجدد محور هراز وجود دارد.

وی از همکاری ستاد بحران استان با ستاد بحران شهرداری تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری بحران شهرداری تهران اقدامات شن‌پاشی و روان‌سازی مسیرهای عبوری در داخل شهر تهران در حال انجام است و درختان برف گرفته پاک‌سازی شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 بهمن 96، کد مطلب: 1640445: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین