پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
همزمان با هفته دولت قرار بود کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در چالوس زده شود که اعتراض ساکنان مجاور این پروژه را درپی داشت.

شعارسال همزمان با هفته دولت قرار بود کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در محدوده رینگ 45 متری در دست احداث این شهرستان در منطقه «عَسَل‌سر» بر زمین زده شود که اعتراض ساکنان مجاور این پروژه را درپی داشت.

اهالی این منطقه در اعتراضات خود اعلام داشتند که احداث جایگاه عرضه سوخت خودروها در مجاورت و دیوار به دیوار منازل مسکونی آنها به لحاظ مشکلاتی که می‌تواند برای سلامتی آنها ایجاد کند قابل پذیرش نیست.

گفت‌وگوهای فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی دیگر از مسؤولان با اهالی معترض هم راه به جایی نبرد و پس از گذشت بیش از 45 دقیقه با سخنرانی محمدناصر زندی فرماندار چالوس، تصمیم بر آن شد تا کلنگ‌زنی انجام نشود و موضوع اخذ مجوزهای لازم برای احداث این جایگاه سوخت مجدداً در جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد، بررسی شود.

اهالی معترض عنوان داشتند که بارها به شهرداری چالوس مراجعه کردند تا دست‌کم، آسفالت این منطقه را روکش دهند ولی تاکنون توجهی به این خواسته‌های آنها نشد اما اکنون برای کلنگ‌زنی جایگاه سوخت در این منطقه‌ای که دورتادور آن منازل مسکونی است، آمده‌اند.

 با زمین‌گیر شدن کلنگ‌ بزرگ‌ترین جایگاه سوخت شمال کشور در چالوس و در هفته دولت، گوسفندی که برای قربانی کردن به این مراسم آورده بودند جان سالم به در برد و عمرش به دنیا ماند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار8 شهریور 97، کدمطلب: 13970608000275، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
از همون اول فکر اینجاهارو میکردین تا الاف نشین و.خخخخ. م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین