پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از ان که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و دیگر به سراغ ان نمی روند.

شعار سال: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرهایی است که در سال های اخیر در بسیاری از زمینه ها شاهد رشد و توسعه آن بوده ایم.

یکی از مواردی که در پایتخت طبیعت توسعه یافته است ایجاد پارک هایی است که با توجه به گردشگرپذیربودن مرکز استان، یک امر لازم به نظر می رسید و در زمان مسئولان مختلف این روند رو به جلو حرکت کرد.

احداث هر پروژه روند و مراحل مختلفی را باید طی کند تا به سرانجام نهایی برسد و اگر در هر یک از مراحل آن خللی به وجود بیاید، آن نتیجه مورد انتظار به دست نخواهد آمد.

یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از ان که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ ان نمی روند.

این روزها کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شده اند که این وضعیت را نشان می دهند.

از جمله پروژه هایی که در این کلیپ به آن ها پرداخته شده است پارک ولایت و هخمچنین پارک بانوان یاسوج است و همانطوری که در این کلیپ ها از آن ها به عنوان میراث ناپایدار شده است، به گزافه نیست و وضعیت این روزهای آن ها ناشی از افتتاحیه های تعجیلی است.

پروژه هایی که در زمان شهردار سابق یاسوج به بهره برداری رسید اما به دلیل تعجیل در افتتاح آن ها اکنون با مشکلات زیادی روبه رو هستند، از جمله اینکه در پارک ولایت برخی از زیرساخت های ان هنوز هم کامل نشده اند به طوری که در فضایی که باید سرسبز باشد فقط خاک و سنگلاخ به چشم می خورد و در بخش دیگری از آن نیز خارستان بزرگی به وجود امده است که چهه نازیبایی به این پارک داده است.

پارک بانوان نیز که با تبلیغات فراوان به بهره برداری رسید ، به هیچ وجه برای استفاده بانوان مناسب نیست و مسئولان فعلی شهرداری به فکر تغییر کاربری ان هستند و در نظر ارند آن را به پارک خانواده تغییر دهند.

به هر حال ان چه گفته شد نمونه ای از میراث ناپایداری است که شهردار سابق یاسوج از خود برجای گذاشت و حالا یا دیگر قابل استفاده نیستند و یا باید با صرف هزینه های زیاد به شکل دیگری از آن ها استفاده کرد.

کلیپ های زیر که در فضای مجازی متنتشر شده اند گواه بر آن چیزی است که گفته شد.






شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 28 تیر 97، کد مطلب: 109270: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید علی خامنه ای عشقم
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
درود بر پرسنل محترم و زحمتکش شهرداری و شهردار مقدم مدیر دستپاک و مردمی.
و هزار آفرین خدمت شورای محترم به دلیل انتخاب بجا و شایسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین