پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان کنگاور گفت: این صندوق در دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته است 316 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد کند.

شعار سال:

به نقل از ایرنا،نوربخش شمسی روز یکشنبه همچنین از پرداخت بیش از 77 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد از آغاز دولت تدبیر و امید برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در شهرستان کنگاور، تسهیلات ازدواج و رفع نیازهای ضروری افراد جامعه خبر داد.

وی با اشاره به رویکرد جدید صندوق کارآفرینی امید افزود: تاکید این صندوق بر فرآیند محوری در تولید است و با این هدف پرداخت تسهیلات به تدریج از کسب و کارهای فرد محور خارج و به سمت کسب و کارهای بازار محور و تولید محور حرکت می کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی عضو خوشه ها و شبکه های کسب و کار و زنجیره های تولید در اولویت کار صندوق قرار دارد.

شمسی یکی از راهبردهای اصلی صندوق را تحقق شعار هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه عنوان کرد و افزود : صندوق کارآفرینی امید از روستاهای دارای پتانسیل تولیدی و گردشگری اطلاعات لازم را اخذ نموده و در جهت رونق روستاها و ایجاد اشتغال روستایی تسهیلات لازم را اعطا می نماید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان کنگاور حمایت مالی این صندوق را معطوف به بازار سنجی و منبع گرایی دانست و گفت: با بهره مندی از این راهبردها باید اقتصاد محلی و روستایی را به اقتصاد ملی و بین المللی پیوند بزنیم.



با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک کرمانشاه، تاریخ انتشار 25 مهر 95، کدخبر: ۳۱۲۱۹۳ ،www.tabnakkermanshah.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین