پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: تکاپو طرحی است که از سوی دولت در راستای کمک به توسعه اشتغال پایدار تدوین شده و در این طرح تعاون، سازمان کار و رفاه اجتماعی شغل های پایداری در بخش‌های مختلف ایجاد کند.
شعارسال: وی عنوان کرد: تکاپو بیشتر به دنبال این است که از ظرفیت های موجود بهره وری بالاتری به دست آورد.

وی در ادامه افزود: در این خصوص باید دستگاه های مربوطه از جمله جهادکشاورزی، صنایع و معادن، برنامه و بودجه، فنی و حرفه ای بخش خصوصی یک کمیته تشکیل دهند مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و آموزش های لازم داده شود.

وی در ادامه گفت: این طرح باید ظرف هفت روز با حضور مدیران خصوصی و دولتی مورد ارزیابی قرار بگیرد و خواسته ها و دیدگاه های کارشناسی مطرح و بعد از آن برای تحقق اهداف مورد نظر تصمیمات اجرایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اشتغال نسبت به گذشته در این استان تغییر کرده از سیستم سنتی به سیستم صنعتی و از صنعتی در حال تغییر به سیستم الکترونیکی است و همچنین در استان طی دو سال گذشته تاکنون حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش آبیاری مدرن قرار گرفته اند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: با توجه به مسئله اشتغال باید در راستای اشتغال الکترونیکی نیز این استان باید از طریق راه های مختلف فرهنگ سازی انجام و در این جهت گام هایی برداریم.

وی عنوان کرد: لیست بیمه تامین اجتماعی نشان دهنده این است که طی سه سال گذشته در استان برای ۴۰ هزار نفر اشتغال فراهم شده است و همچنین نرخ مشارکت حدود شش درصد افزایش پیدا کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 3913670 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
این فقط یک شوخیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین