پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
قاسم سلیمانی دشتکی ‌چهارشنبه شب 11 اسفند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در ماه اخیر حرکتی قوی در راستای پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان صورت پذیرفت، به گونه‌ای که پرداخت ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به اقتصاد مقاومتی و ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به پرداخت مستقیم بوده است.
شعارسال: وی افزود: سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه بیلانی از وضعیت عملکرد خود هستند تا آمار دقیقی از پرداخت تسهیلات جذب اعتبارات از محل فاینانس، تسهیلات ارزی، صندوق توسعه ملی، تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل مشخص شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: خوشبختانه استان از نظر توسعه، پیشرفت بسزایی داشته است ولی نیاز به تلاش بیشتر در زمینه ایجاد اشتغال دارد.

استاندار یکی از مشکلات دامداران در استان را چربی مازاد دام دانست و گفت: اصلاح نژاد دام امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل تعداد کثیری از پروژه‌های نیمه تمام در بخش کشاورزی عدم آبرسانی به این مناطق است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: ۸۵ درصد اجرای طرح‌های کشاورزی را بر عهده دولت و مابقی آن به عهده بهره‌بردار است.

استاندار در خصوص عدم اجرای برخی پروژه‌های کشاورزی در استان، تصریح کردسازمان جهاد کشاورزی لیستی از پروژه‌های کشاورزی را که مجوز دارند ولی اجرایی نشده‌اند را به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تحویل و امور آب نیز دلایل عدم اجرای آن‌ها را ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از نیروهای سازمان بازرسی، استانداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل و نقاطی را که مجوز تغییر کاربری دارند، به طور مستمر نظارت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 95121207821، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
برو بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین