پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران نباید فشارهای غلط و غیرقانونی دستگاه‌های نظارتی را بپذیرند، بلکه بایستی براساس معیارهای قانونی فعالیت خود را به دور از هرگونه تخلف انجام دهند.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی 10 خرداد ماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بروکراسی اداری در چهارمحال و بختیاری مانع انجام سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: حذف بروکراسی اداری و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی استان مؤثر باشد.

استاندار جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و راه اندازی واحدهای تولیدی را باعث تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و رفع بسیاری مشکلات موجود دانست و گفت: سرمایه‌گذاری سیاسی‌کاری نیست و دستگاه‌های نظارتی حق دستور سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران ندارند و فقط می‌توانند بررسی قانونی از روند سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داشته باشند.

سلیمانی دشتکی افزود: مدیران نباید فشارهای غلط و غیرقانونی دستگاه‌های نظارتی را بپذیرند، بلکه بایستی براساس معیارهای قانونی کار خود را به دور از هرگونه تخلف انجام دهند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی حق ندارند مدیران را احضار کرده و برای جلوگیری از اجرای برخی پروژه‌ها فشار بیاورند.

استاندار با اشاره به معضل بیکاری در چهارمحال و بختیاری افزود: ورود متولدان دهه های 60 و 70 به عرصه کار باعث وجود معضل بیکاری در این استان شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند افرادی را که در گذشته برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی زمین دولتی دریافت کرده و تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده را شناسایی و نسبت به دریافت زمین و خسارت اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استان موظف به اجرای کامل قانون و جلوگیری از هرگونه تخلف هستند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1396، کد مطلب: 963-6714-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین