پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
‌فرماندار سنندج گفت: احداث کریدور شمال غرب به جنوب غرب در توسعه استان کردستان بسیار موثر است.
شعارسال: ‌ابراهیم زارعی در جلسه‌ای که به منظور رفع موانع تعاونی‌های بخش حسین آباد برگزار شد، اظهار کرد: با احداث بازارچه و شرکت‌های تعاونی روستایی علاوه بر سود مستقیم تولید محصولات کشاورزی به روستائیان و اشتغال پایدار، از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به توسعه استان با احداث کریدور شمال غرب به جنوب غرب کردستان، افزود: برای احداث بازارچه می‌توان از دانش آموختگان معماری دانشگاه کردستان برای طراحی و احداث سازه‌هایی با معماری بومی منطقه، اشتغال زایی و کار آفرینی را به گردشگران آموخت.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به توان و پتانسیل جوانان تحصیل کرده و کارآفرین این بخش و جغرافیای منطقه، مسئولان می‌توانند با برنامه ریزی مناسب روستاهای بخش حسین آباد را به قطب اصلی گردشگری استان تبدیل کنند.

زارعی در پایان با بیان اینکه منطقه حسین آباد به مرکزیتی در بین شهرستان‌های سنندج، دیواندره و دهگلان قرار گرفته است، یادآور شد: امیدواریم نمایشگاه‌هایی در خور شان مردم برای عرضه محصولات و تولیدات بومی منطقه شامل(فرش بافی، صنایع دستی، لبنیات) با برند مخصوص و عرضه به گردشگران مهیا کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416794، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین