پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیک ارتقای کیفیت زندگی شهری، کاهش ترافیک، توجه به مسائل زیست محیطی را در پی دارد.
شعارسال: معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیک ارتقای کیفیت زندگی شهری، کاهش ترافیک، توجه به مسائل زیست محیطی را در پی دارد.

منطقه کردستان، امیر قادری امروز(7 آبان) در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج، اظهار کرد: اجرای طرح شهرداری الکترونیک اتفاق خوب و تاثیرگذاری است که علاوه بر کاهش ترافیک، توجه به مسائل زیست محیطی را در پی داشته و خدمات نوین مورد نیاز را ارائه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه این طرح رضایتمندی و کاهش هزینه و زمان را در پی دارد و موضوعی ضروری است، برای اجرای آن در سنندج از هیچ حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد: اجرای این مهم پروسه‌ای طولانی است و ارتقای کیفیت زندگی در شهرها را در پی دارد.

وی در خصوص دلایل تاخیر در حکم شهردار سنندج نیز بیان کرد: ابلاغ حکم شهرداران پروسه‌ای زمان بر است و معرفی شهرداران استان از روز گذشته آغاز شده که تاکنون شهردار مریوان معرفی و شهرداران بانه و سقز نیز فردا معرفی خواهند شد.

قادری با اشاره به اینکه برای معرفی هر چه سریعتر شهردار سنندج پیگیر هستیم، گفت: حکم شهردار سنندج به زودی ابلاغ خواهد شد.

قادری در خصوص پرداخت نشدن حقوق چند ماهه کارکنان شهرداری نیز اعلام کرد: نرم افزار سازمان امور مالیاتی دچار اشکال شده و درآمدهای شهرداری در ماه‌های شهریور و مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 60 درصد کاهش داشته و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به این سمت می‌رود که منابع نظام مالی پایدار برای شهرداری‌ها ایجاد و به شهرداری‌ها کمک کند.

معاون عمرانی استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه قانون کمک به شهرهای بیش از 100 هزار نفر را ممنوع کرده است، گفت: وعده‌هایی در خصوص تخصیص 13 میلیارد تومان برای شهرهای بالای 100 هزار نفر داده شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 آبان 1396، کدخبر: 33908، www.kurdistan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین