پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
امیرقادری با بیان اینکه دولت پیگیر کمک های بیشتر به 3 شهرداری شهرهای بالای صدهزار نفر استان یعنی سنندج، سقز و مریوان است، افزود: خود شهرداری های استان هم علیرغم رکود ساخت و ساز و معضل پرسنل مازاد در حوزه درآمدزایی مثبت عمل کرده اند.
شعارسال: وی ابراز داشت: همه شهرداری های استان که اعتبارات ارزش افزوده دریافت می کنند یکی از پروژه های شاخص خود را با نام مالیات نامگذاری کنند تا از این طریق بتوان از کمک های اداره مالیات برای تکمیل آن طرح استفاده کنند که در شهر سقز نمونه خوبی در این ارتباط اجرا شده است.

وی تأکید کرد: دولت به دنبال آن است که اختیارات خود را به نهادهای عمومی غیردولتی مانند شهرداری ها واگذار کند و اگر این اتفاق رخ بدهد مشارکت مردم در اداره امور شهر تقویت خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بافت های فرسوده شامل سه نوع بافت تاریخی، حاشیه ای و میانی است، گفت: انتظار داریم شهرداران شهرهای استان در مورد بافت های فرسوده تفکر سیستمی و نگاه محله محور داشته باشند.

قادری تصریح کرد: لازم است به حاشیه شهر و روستاهای واقع در حریم که نرخ رشد آنها با نرخ رشد شهر و روستا متفاوت است، نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: از آنجا که شهرداری ها هم در حریم و هم در اسکان های غیررسمی و بافت های فرسوده و حاشیه ای می توانند راهکار ارائه بدهند، لذا نقش اصلی برنامه ریزی در این نقاط برعهده شهرداری ها است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان در تعریف از بازآفرینی محلات هدف در شهرهای استان گفت: آماده سازی شهر برای نسل فعلی و آینده و ارتقای کیفیت زندگی آنها اهداف نهایی این طرح است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 464978، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
واقعا این فرد تا چه اندازه حرف های خودش را درک کرده است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین