پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
فرماندار مریوان با اشاره به اینکه نزدیک به 70 نفر بیکار در روستای چور وجود دارد، گفت: اجرای طرح روستای بدون بیکار روستای چور این شهرستان در سالجاری اجرایی می شود

شعار سال: فرزان عزت پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان در دیدار با محمد شفیعی فرماندار مریوان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان اعلام آمادگی کرد: صندوق کارآفرین امید به شهرسیتان مریوان نگاه ویژه ای در حوزه اشتغال زایی مریوان داشته باشد.

محمد شفیعی در این دیدار که با حضور بخشداران بخش مرکزی و خاوومیرآباد برگزار شد، اظهار داشت: باید در سالجاری طرح روستای بدون بیکاربصورت پایلوت در این شهرستان اجرای شود. وی با اشاره به اینکه طبق آمار بخشدار بخش مرکزی تعداد آمار بیکاران روستای چور نزدیک به 70 نفر است، افزود: در روستای چور علاوه بر انگیزه بسیار بالای مردم برای انجام فعالیت های اقتصادی، زنان این روستا نیز در صحنه های اقتصادی فعال و نقش بسیار مهمی دارند.

فرماندار مریوان، گفت: این طرح که با همکاری صندوق کارآفرینی امید اجرایی می شود به کسانی که تمایل کارهای اقتصادی و تولیدی دارند تسهیلات اشتغال زایی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد کرد.

شفیعی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید و فرمانداری مریوان آمادگی دارند به طرح های اشتغال زایی کلیه روستاها بدون محدودیت تسهیلات بانکی پرداخت کند. وی افزود: روستاهای مرزی شهرستان مریوان نیز با نگاه ویژهوام صفر درصد برای طرح های تولیدی و اشتغال زایی پرداخت می کند.

روستای چور یکی از محدود روستاهای شهرستان مریوان است که مهاجرت در آن به شهربه صفر رسیده است. روستای چور از توابع بخش مرکزی در 25 کیلومتری شهر مریوان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی زریور خبر، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 1396، کد مطلب:4736 : www.zariwarkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین