پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان با اشاره به اینکه هدف از حما‌یت‌های مالی صندوق، ایجاد مشاغل خُرد،خانگی و کارگاه‌های کوچک است، گفت: در این راستا طرح روستای بدون بیکار در استان اجرا می‌شود.

شعارسال: حسن پهلوری، در دیدار با نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که در فرآیند تولید و اشتغال‌زایی، کارآفرینانی که اقدام به تولید یا ارائه خدمات می‌کنند در میانه راه با مشکلاتی مواجه می‌شوند که با اندکی حمایت مالی و فکری از آنها ارائه مشاوره‌های لازم، ضمن برطرف شدن موانع، افق جدیدی در پیش روی آنها می‌توان ایجاد کرد.

وی از این حمایت به عنوان حلقه مفقوده نامبرد و یکی از اهداف صندوق کارآفرینی امید گلستان را پیدا کردن این حلقه و اتصال مناسب آن با دیگر مراحل تولید و اشتغال و بازار فروش بیان کرد.

پهلوری ضمن معرفی چند طرح مهم و فعال در استان گلستان که با حمایت‌های این صندوق توانسته‌اند میزان تولید و اشتغالزایی را در استان افزایش دهند، اظهار امیدواری کرد: با تعاملی نزدیک با نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی می‌توان خدمات بسیار مناسب صندوق را در سطحی وسیع‌تر در اختیار فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه قرار داد.

مدیر صندوق کارآفرینی گلستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال، بر خدمت‌رسانی به موقع به روستائیان تاکید کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید با هدف خدمت‌رسانی و حمایت از روستائیان، طرح روستای بدون بیکار را با هدف شناسایی روستاهای هدف اجرا می‌کند.

پهلوری تاکید کرد: دسترسیِ کمِ مناطق روستایی و روستائیان به منابع مالی از عوامل مهم در عدم توسعه‌یافتگی آنها است و بدون شک یکی از عوامل توسعه جذب گردشگران و صنعت توریسم است که ایجاد زیرساخت‌های لازم از ملزومات لازم است که باید همه در راستای آن تلاش کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی گلستان اظهار کرد: افرادی که جواز کسب و یا مدرک فنی دارند با مراجعه به این صندوق و افتتاح حساب، با دریافت کارت بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند به نسبت معدل کارکرد سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و دوازده ماهه از صندوق، تسهیلات 15 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد اخذ کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1خرداد1396، کدخبر: 1417034: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
از خیالات و محالات است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین