پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
استاندار گلستان گفت: در سالجاری با همکاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که وزیر معین گلستان در مباحث اقتصاد مقاومتی است مقرر شده طرح 14 روستای بدون بیکار در سطح 14 شهرستان اجرایی شود و با استفاده از ظرفیت های دولت این مدل پشتیبانی شود.

شعار سال: دکتر حسن صادقلو در سومین جلسه شورای اداری استان با اشاره به شعار امسال مبنی بر«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: اولویت دولت در سالجاری جاری توجه جدی به اشتغال در حوزه جوانان، بانوان و روستاهاست و در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، تصریح کرد: در انتخابات گذشته برنده اصلی مردم و مقام معظم رهبری بودند که بیش از41 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و مقام معظم رهبری نیز با درایت از همه برای حضور حداکثری دعوت کردند.

صادقلو دولت را برنده سوم انتخابات دانست و افزود: دولت از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمد و مردم رای اعتماد دوباره ای را به دولت دادند و در واقع ثبت دموکراسی جهانی در ایران اتفاق افتاد.

استاندار گلستان توجه مسئولان به پیام های انتخابات را پراهمیت قلمداد کرد و افزود: پس از انتخابات باید گذشت سرلوحه اقدامات باشد و رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود و مسئولان دستگاه های اجرایی باید رسم خدمت گذاری را به جا آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دانشگاه ها در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: باید پژوهش ها، مقاله ها و پایان نامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردم جهت دهی شود و آن زمان است که مردم به سمت دانشگاه ها گرایش می یابند.

وی از دستگاه های اجرایی استان خواست گزارش اقدامات خود را بر اساس شاخص های کمی در سال 96 تهیه کنند و ضمن توجه به برنامه های ملی دستگاهی، برش های استانی را نیز جدی بگیرند.

استاندار گلستان شان صدور شورای اداری را انتقال تجربیات دانست و خاطر نشان کرد: شورای اداری به معنایی که دستگاه ها مسائل بین خود را مرتفع سازند، یک صله رحم اداری است و همچون یک میزگرد کاری باید در آن فکر جدید تولید شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-1092-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین