پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
استاندار گلستان گفت: برای موفقیت در هر حوزه باید به جامعه نخبگان اتکا کنیم؛ پژوهش های کاربردی و بنیادی از دل جامعه نخبگانی بوجود می آید.

شعارسال: استاندار گلستان گفت: برای موفقیت در هر حوزه باید به جامعه نخبگان اتکا کنیم؛ پژوهش های کاربردی و بنیادی از دل جامعه نخبگانی بوجود می آید.

«سیدمناف هاشمی» در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن‌ بازار استان گلستان گفت : بارزترین شاخص توسعه همه کشورها و جوامعی که به سمت توسعه حرکت کردند، تحقیق و پژوهش و فناوری های نو است.

وی افزود: پژوهش در کشور ما جایگاه خود را پیدا نکرده است و همین امر هم نیاز به یک پژوهش عمیق دارد. شاید فقدان منابع مالی لازم و فقدان انگیزه لازم بین اساتید و دانشگاهیان و ایجاد زمینه های پژوهش از علل این امر باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در استان گلستان سالانه حدود 5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود که می توان با پژوهش های کاربردی، میزان بهره وری و کیفیت را افزایش داد.

استاندار گلستان بیان کرد: دستگاه های اجرایی با همین منابع محدود می توانند پژوهش هایی را انجام دهند که روند کار فعلی ما را بهتر شود.

وی با اشاره به اهمیت دوران دانشجویی، گفت: اساتید دانشگاه نقش زیادی در روشنگری و بیدارکردن دانشجویان دارند. اگر برای دانشجویان با استناد به پژوهش و تحقیق اقدامات تحول گرانه انجام دهیم، هیچ دانشجویی بیکار نمی ماند.

هاشمی با اشاره به اقدامات استانداری برای ارتباط با دانشگاه و حوزه پژوهش، اظهار کرد: در این مدت با جهاددانشگاهی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعدادی از دانشگاه ها تفاهم نامه هایی را منعقد کردیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:25 آذر 1397 ، کدخبر: 788355،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین