پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
سعیدرضا جندقیان معاون سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور از فعالیت ۳۳ هزار و ۵۰۰ دهیاری در کشور خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ کارآفرین روستایی در گلستان شناسایی‌شده‌اند.

شعار سال: سعیدرضا جندقیان در نشست مدیران کل امور روستایی و شوراها استانداری‌های کشور اظهار کرد: مظلوم‌ترین و سخت‌کوش‌ترین مدیران کشور، مدیرانی هستند که در عرصه روستاها به خدمت‌رسانی مشغول‌ به کارند.

وی افزود: هر جا سه عنصر جمعیت، تولید و هنر در کنار یکدیگر قرار گرفتند، تمدن را تشکیل دادند و روستاها از این جهت بسترهای مستعد و متمدنی هستند.

جندقیان یادآور شد: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۵۰۰ دهیاری در کشور در حال فعالیت هستند و بر این باوریم که در راستای ارتقای سطح دهیاریها توجه به آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت کارآفرینی و نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، افزود: در ابتدای سال ۹۶ کتاب کارآفرینی روستایی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد و تاکنون یک هزار و ۲۰۰ کارآفرین روستایی شناسایی‌شده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بابیان اینکه سامانه ثبت ایدهها و کارآفرینان به‌زودی رونمایی می‌شود، گفت: این سامانه جهت ایدههای نو و جلب حمایت کارآفرینان بخش خصوصی راهاندازی خواهد شد، چراکه ظرفیتهای بالایی برای اشتغال در روستاها وجود دارد.

وی افزود: چنانچه این ایده‌ها از سوی دهیاران ۳۳ هزار و ۵۰۰ دهیاری ارائه شود، به آن‌ها تسهیلات بدون سقف جهت تولید و اشتغال و توسعه روستا ارائه خواهد شد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تدوین لایحه ۱۸ ماده‌ای دهیاری‌ها خبر دارد و افزود: امیدواریم تا تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس بسیاری از مشکلات روستائیان، دهیاری‌ها و حتی مباحث مربوط به ثبات شغل دهیاران مرتفع شود و دهیاران شاهد قوام شغلی و تأمین اجتماعی خود باشند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4028452:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین