پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۰۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری پیشوا با بیان اینکه پیشوا ۱۸۸ هکتار بافت فرسوده دارد از اختصاص طرح تشویقی بازسازی بافت فرسوده به شهروندان این شهر خبر داد.

شعار سال: امیر افشین رئیسی نژاد با اشاره به اینکه پیشوا شهری تاریخی و مقدس است بیان داشت: فرصت خدمت به مردم با فرهنگ و علاقمند به باورهای دینی در شهر مقدسی چون پیشوا بسیار گرانبها است و باید قدر لحظات آن را دانست.

وی در توضیح این که شهر پیشوا دارای ۱۸۸ هکتار بافت فرسوده است، اظهار داشت: در این حوزه، تقریبا پر حجم ترین سطوح در استان تهران را داریم و در همین راستا امکان ایجاد بازار خوب و قابل اشتغال برای حوزه شهری در راستای نوسازی، بازآفرینی شهری ایجاد می شود و از طرفی جزء سرفصل های دولت در حوزه حمایت از بازسازی و بافت فرسوده قرار دارد.

وی افزود: در راستای تشویق و علاقمندی سازندگان شهر پیشوا یکی از بسته های حمایتی، همراهی و مساعدت با سازندگانی خواهد بود که بتوانند از تکنولوژی های نوین و یا نوآوری ساخت پروژه در هر بخش از جمله معماری، سازه، انرژی و سایر بخش های صنعت ساختمان استفاده کنند، به گونه ای که در این روش در مرحله اول بتوانند باعث بالا بردن کیفیت ساخت، اعتماد خریداران و در نهایت ارزش افزوده ایجاد شده برای سرمایه گذاری در این بخش شوند.

رئیسی نژاد گفت: شهرداری پیشوا در راستای اصلاح قانون الگوی مصرف آماده همکاری با تمامی سازندگان در استفاده از هرگونه روش در صرفه جویی انرژی در ساختمان های در حال احداث است.

سرپرست معاونت شهرسازی، امور زیربنایی، عمران و ترافیک شهرداری پیشوا بیان داشت: شهرداری پیشوا طرحی تشویقی در نظر گرفته که بر مبنای آن مالکانی که ملک مستهلک خود را بازسازی کرده و بافت فرسوده اطراف آن را احیا کنند از حمایت های تشویقی بهره مند می شوند و این باعث احیا و زنده ماندن شهر می شود و عملا کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری با تفکر قدیمی بساز، تخلف کن و جریمه را بپرداز جای خود را به آگاهی بخشی به مردم و نظام مند کردن فعالیت های ساختمانی می دهد که خروجی آن شهری آباد، شهرداری شفاف و شهروندانی قانونمند و محیطی زیبا برای زندگی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4344517: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
در زمینه بافت فرسوده واقعا دولت اقای روحانی بسیار حساب شده و با برنامه ریزی عمل کرد! ایشالله مشکل پیشوا هم حل خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین