پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان از افزایش 50 درصدی پرداخت تسهیلات به تشکل‌های تعاونی روستایی تحت پوشش این سازمان خبر داد.
شعارسال: سیروس اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 31 میلیارد ریال تسهیلات به اتحادیه و شرکت‌های تعاونی این استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به 16 شرکت تعاونی تولیدی، روستایی، کشاورزی، اتحادیه و سهامی زراعی پرداخت شده است، بیان کرد: مجموعا مبلغ 31 میلیارد و 69 میلیون ریال تسهیلات از طریق صندوق توسعه حمایت از کشاورزان، بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون روستایی ایرانیان به این تشکل‌ها پرداخت شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه امسال در مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال به 14 تشکل پرداخت شده بود، افزود: تسهیلات پرداخت شده امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

اسدپور تصریح کرد: این تشکل‌ها تسهیلات دریافتی را عمدتا در زمینه خرید نهاده‌های دامی و کشاورزی و فعالیت‌های بازرگانی هزینه نموده‌اند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی باید به ارکان اصلی تامین امنیت غذایی توجه شود، گفت: برای توسعه بخش کشاورزی ارائه تسهیلات ارزان و سریع به تولیدکنندگان این بخش باید در اولویت قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000871، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین