پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از بهره برداری مجدد از واحد فرآوری گردوی شهرک صنعتی بیدک خبر داد.

شعار سال: سیاوش وحدت اظهار کرد: خراسان شمالی استانی مستعد در تولید گردو است و این واحد که به صورت صنعتی گردو را بسته بندی و به بازار عرضه می دارد، زمینه خوبی را جهت ارائه محصول با ظاهری متنوع و بسته بندی شده به بازار فراهم آورده است.

وی ادامه داد: توجه بیشتر به صنایع کوچک به عنوان موتور مولد تولید و اشتغال، زمینه ساز تحول در اقتصاد و شکوفایی صنعت است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، همچنین بر ضرورت تقویت زنجیره‌های ارزش صنایع استان و اتصال به زنجیره ارزش جهانی تاکید کرد.

وحدت با بیان اینکه خراسان شمالی استانی حاصلخیز و مستعد در تولید میوه است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی صنایع نظیر واحد فرآوری گردو، از مرحله تولید محصول تا صادرات آن در قالب های متنوع در داخل استان انجام شده و این امر موتور محرک تحول اقتصاد است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی، اقتصاد کشاورزی در استان متحول شده و ارزش افزوده حاصل از فرآوری محصولات در استان باقی می ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۹۰۰۰۸۱۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین