پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
همزمان با هفته دولت ۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۱.۴ میلیارد تومان در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد.

شعار سال: همزمان با هفته دولت 6 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 11.4 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از 120 نفر با حضور استاندار فارس در شهرک بزرگ صنعتی شیراز افتتاح شد.

علی همتی، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس، اظهار داشت: تولیدات این واحدها شامل تولید انواع غذای آماده و نیمه‌آماده غیر کنسروی (کترینگ) به ظرفیت 1500 تن با میزان سرمایه‌گذاری 27 میلیارد ریال، تولید سرپلاگین کابل برق به ظرفیت 20 هزار عدد با 11 میلیارد ریال است.

تولید انواع رزین با ظرفیت 40 هزار تن و سرمایه‌گذاری 83 میلیارد ریال، پانل ساختمانی و پانل فولادی انواع یخچال ویترینی به ظرفیت 3600 تن و 6000 دستگاه با 32 میلیارد ریال ، سیم و کابل برق افشان به ظرفیت 2000 تن و سرمایه‌گذاری 16 میلیارد ریال همچنین روکش صندلی خودرو به ظرفیت 20 هزار تن و نیز سرمایه‌گذاری حدود 13 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از افتتاح و بهره‌برداری 63 طرح صنعتی و معدنی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌هابیش از 420 میلیارد تومان سرمایهگذاری شده است و زمینه اشتغال 850 نفر را فراهم می‌کند.

همتی افزود: این طرح‌ها متعلق به شهرستان‌های شیراز، آباده، خرمبید، بوانات، مرودشت، نی‌ریز، سپیدان و مهر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:1500870، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین