پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: در حوزه صنایع دستی با هدف حمایت از صنعتگران و هنرمندان و فراهم کردن محلی برای فروش محصولات هنرمندان به زودی نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در استان راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان فارس مصیب امیری در نشست با انجمن‌ها و سمن‌های میراث فرهنگیبا مهم دانستن مبحث آموزش به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان و چاپ کتاب برای کودکان تا سنین هشت سال با عناوین "کودک و صنایع دستی"کودک ومیراث فرهنگی" کودک و گردشگری" اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در حوزه صنایع دستی با هدف حمایت از صنعتگران و هنرمندان و فراهم کردن محلی برای فروش محصولات هنرمندان به زودی نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در استان راه‌اندازی می‌شود.

امیری گفت: 30 سازمان مردم نهاد فعال در استان وجود دارد و سه نشست در شش ماه گذشته با اعضای فعال این سمن ها برگزار شده است واین اداره کل از هرگونه پیشنهاد و ایده در ایجاد اشتغال پایدار حوزه گردشگری استقبال و حمایت می‌کند.

سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشستگفت: سازمان‌های مردم نهاد بایدنقش ایده‌دهنده و موثر در بهبود فضای کسب و کار صنعت گردشگری ایفا کنند.

وی افزود :دولت علاقه‌مند به حمایت از سازمان‌های مردم نهاد است و این سازمان‌ها مردمی بایدبا فرصت پیش آمده برای فعال‌تر شدن و فرهنگ‌سازی در ایجاد زیر ساخت‌های تاسیسات گردشگری تلاش مضاعف کنند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی در پایان سمن‌ها را به دو طیف انتفاعی و غیر انتفاعی تقسیم کرد و اظهار داشت: سمن‌های غیر انتفاعی که همان سازمان‌های مردم نهاد هستند، باید حلقه وصلی بین دولت و مردم شوند و بدون توجه به سود و زیان مادی به دنبال انجام کارهای تاثیرگذار در صنعت گردشگری باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 1474868:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین