پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نمایشگاه های بهاره کشور از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

شعار سال: نمایشگاه بهاره تهران امروز بصورت نمادین با حضور استاندار تهران و رییس اتاق اصناف ایران در بوستان ارم افتتاح شد.

این نمایشگاه ها قرار است به مدت 10 روز، اقلام مصرفی و پوشاک مورد نیاز مردم در ایام نوروز را بصورت عرضه مستقیم و با حداقل 10 درصد تخفیف به مصرف کنندگان عرضه کنند.

در تهران این نمایشگاه در پنج نقطه بوستان ارم، حکیمیه تهران پارس، بوستان ولایت، مصلای تهران و بوستان خاوران برگزار می شود.
رییس اتاق اصناف ایران در بازدید از نمایشگاه بهاره تهران با اشاره به اینکه امروز ۳۲۰۰ غرفه در نمایشگاه های تهران شروع به کار کردند گفت: از این نمایشگاه، تنظیم بازار برای تامین نیاز مردم را انتظار داریم.
علی فاضلی هدف را برگزاری نمایشگاه های بهاره در کلانشهرها و استان های بزرگ اعلام کرد و گفت: امسال برندها نسبت به سال های قبل به ویژه در پوشاک حضور پررنگ تری نسبت به سال های گذشته داشته اند.
محمدحسین مقیمی استاندار تهران هم با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه بصورت سنتی در شب عید است افزود: تهیه مستقیم کالا از تولید کننده داخلی و حضور تولید کننده های جز در این نمایشگاه ها دو رویکرد اصلی نمایشگاه بهاره است.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه های فصلی در تمام دنیا وجود دارد و ما نیز برای جلوگیری از ضربه نخوردن به بازار و اصناف، زمان را نه تا ۱۹ اسفند انتخاب کردیم تا بقیه اصناف نیز از این بازار در واحدهای صنفی خود بهره مند شوند.
استاندار تهران نمایشگاه های بهاره را نوعی بازار یابی دانست و ادامه داد: ظواهر کالاهای عرضه شده نشان از کیفیت قابل توجه آنها بود دولت باید پشتیبانی جدی داشته باشد از تولید کننده تا امکان رقابت با کالای باکیفیت خارجی را داشته باشند.
مقیمی با بیان اینکه از تولید کنندگان در خصوص وضع بازار داخلی و صادرات سوال کردم گفت: اگر دولت بیمه تولید کنندگان را در سال آینده برای تولیدی ها پرداخت کند این واحدها از شرایط بهتری برخودار می شوند.
وی ادامه داد: از فرماندارها خواستیم با توجه به پتانسیل های خود در بحث کارورزی آموزش چهره به چهره اشتغال خانگی و روستایی برنامه ریزی کنیم ، سهم ها مشخص شده و از همه مدیران می خواهیم تسهیلاتی که برای اشتغالزایی است در اولویت باشد.
مقیمی افزود: با شوراهای شهرها و روستاها جلسات خوبی داشتیم که برای اشتغال در روستاها کمک کنند، از همه افراد صاحب نظر و ذی نفوذ هم خواستیم حضور پیدا کنند تا بتوانیم مردم را به سرمایه گذاری مشتاق کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 2046263: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین