پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۱۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
محمد سلیمانی رئیس اتخادیه نانوایان سنگکی تهران مدعی است که آرد تنها ۸-۱۰ درصد قیمت نان سنگگ را پوشش می‌دهد و ۹۰ درصد هزینه نان مربوط به کارگر و اجاره محل و ... از سال 1400 به بعد، افزایش داشته، اما قیمت نان سنگک ثابت مانده است. خدمت این بزرگوار باید گفت که ننه بزرگ ما وزن چانه زیر ۶۰۰ گرم با نان سوخته تحول مردم می‌دهد و نامبرده نان را ۵ هزار تومان در سال 1402 و ۴ هزار تومان در سال 1401 حساب می‌کرد و می‌کند؟ چرا حاشیه گویی می‌کنید و حقیقت را کتمان می‌کنید؟ اگر نانوایی سنگکی به صرفه نبود با این حد تقاضا برای این شغل مواجه نبودیم. متاسفانه نارضایتی مردم از نانوایی‌های سنگکی بشدت بالا است و صرفا ژست افراد قربانی را بخود می‌گیرند و گردن کج می‌کنند. اگر آقای محمد سلیمانی بعنوان نماینده اتحادیه غیر از این فکر می‌کند و اگر جرات و غیرت حرفه‌ای دارند، با ما وارد مناظره رسانه‌ای یا دانشگاهی شوند. استقبال می‌کنیم و مسلما نتیجه مناظره را در حد وسیع هم پخش می‌کنیم. ما مدیر دولتی نیستیم که با چند تا مقدمه و موخره، بتوانید دورش بزنید اخوی.

شعار سال: محمد سلیمانی رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران مدعی است که از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است. ۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود. این ادعا با نقد شدید گروه های کارشناسی مواجه شده و این گونه صحبت ها را نوعی ژست مظلوم نمایی تفسیر کرده اند.

تعداد بازدید : 16

محمد سلیمانی رئیس اتخادیه نانوایان سنگکی تهران مدعی است که آرد تنها ۸-۱۰ درصد قیمت نان سنگگ را پوشش می‌دهد و ۹۰ درصد هزینه نان مربوط به کارگر و اجاره محل و ... از سال 1400 به بعد، افزایش داشته، اما قیمت نان سنگک ثابت مانده است. خدمت این بزرگوار باید گفت که ننه بزرگ ما وزن چانه زیر ۶۰۰ گرم با نان سوخته تحول مردم می‌دهد و نامبرده نان را ۵ هزار تومان در سال 1402 و ۴ هزار تومان در سال 1401 حساب می‌کرد و می‌کند؟ چرا حاشیه گویی می‌کنید و حقیقت را کتمان می‌کنید؟ اگر نانوایی سنگکی به صرفه نبود با این حد تقاضا برای این شغل مواجه نبودیم. متاسفانه نارضایتی مردم از نانوایی‌های سنگکی بشدت بالا است و صرفا ژست افراد قربانی را بخود می‌گیرند و گردن کج می‌کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
جمع کنید بابا . اینا یک جماعتی هستند که فقط خدا باید بشناسدشون. 85 میلیون ایرانی جماعت نانوا را خوب می شناسند. گذشت نانواهای قدیم و اخلاق مداری شان. جوش شیرین می زنند و نان تا منزل برسد می شود چوب خشک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
جوش شیرین بجای خمیر مایه ، بان را بیات می کند. نان در همان نانوایی قابل خوردن نیست ، وای به اینکه به خانه برسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین