پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۶۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
مدیر کل تعزیرات استان تهران از عرضه کالاها با قیمت غیر واقعی در فروشگاه‌های بهاره خبر داد.

شعارسال: محمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران؛ اظهار کرد: طی روز‌های گذشته با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نمایشگاه‌ بهاره مصلی امام خمینی(ره) بازدید به عمل آوردیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه نمایشگاه بهاره مصلی استاندارد نیست، افزود: به همین منظور برای سال آینده اجازه نخواهیم داد که نمایشگاه‌های بهاره با این وضعیت برپا شوند.

مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: در نمایشگاه بهاره امسال مصلی امام خمینی(ره) قیمت‌گذاری کالاها رعایت نشده است و تخلفات فاحشی در این زمینه مشاهده و در این راستا 4 پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

اسفنانی با بیان اینکه اتحادیه‌ها باید قیمت کالاها را 10 تا 15 درصد ارزان‌تر از بازار نرخ گذاری کنند و نسبت به درج برچسب روی کالاها اقدام کنند، افزود: اتحادیه ها برای عرضه کالاها در نمایشگاه بهاره مصلی قیمت گذاری مناسبی نداشتند و کالاها را با قیمت‌های واقعی نرخ گذاری نکرده‌اند.

مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره مصلی مشخص شد که بسیاری از فروشندگان محصولات خود را نه تنها 10 تا 15 درصد ارزان‌تر از بازار عرضه نمی‌کنند، بلکه ۱۲۰ درصد گرانتر از بازار کالاها را به شهروندان می‌فروشند.

وی افزود: دلیل اصلی فروش برخی از کالاها با قیمت‌های پایین در نمایشگاه‌های بهاره، کیفیت پایین این محصولات است که این موضوع بیشتر مربوط به موادغذایی می‌شود. به عنوان مثال یک غرفه در نمایشگاه گوشت چرخ کرده را به قیمت 21 هزار تومان عرضه می‌کند و در غرفه‌ای دیگر گوشت یخ زده وارداتی با کیفیت پایین به قیمت 23 هزار تومان به فروش می‌رسد، حال چگونه می‌شود که گوشت چرخ کرده 2 هزار تومان کمتر از گوشت یخ زده وارداتی عرضه شود؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396، کدخبر: 6473563، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
کل امید مردم در شب عید به همین نمایشگاه های بهاره بود! خواهش میکنم که این فرصت رو از مردم نگیرید که واقعا بیش از نیمی از مردم توان خرید ندارن
ا.ف75
ناشناس
United States
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
به جای اینکه این فروشگاه ها برای جذب مشتری تخفیف های ویژه بذارن و به جیب مردم کمک کنن بیشتر سعی میکنن تا جایی که میتونن جیب مردم رو خالی کنن
نظارتیم که ماشالا ماشالا نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین