پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر کیفیت کالاهای مصرفی گفت: در برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر، کالاهای فاقد نشانه استاندارد جمع‌آوری شد.

شعارسال: مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر کیفیت کالاهای مصرفی گفت: در برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر، کالاهای فاقد نشانه استاندارد جمع‌آوری شد.

محمد رحیم بهره‌مند صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات مختلف در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر با تاکید بر نقش مهم مصرف کالاهای با علامت استاندارد اظهار داشت: مصرف کالاهای استاندارد ضمن اینکه سلامتی جامعه تضمین می‌کند زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه برای انواع کالاها استاندارد لازم تدوین شده است افزود: یکی از رسالت مهم کارکنان اداره کل استاندارد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با عرضه کنندگان کالاهای بی کیفیت و فاقد مهر استاندارد گفت: تیم‌های استاندارد با همکاری اتاق اصناف همواره بر روی کالاهای مصرفی مردم نظارت دارند.

بهره‌مند از برپایی نمایشگاه بهاره در عرضه محصولات پر مصرف مردم در آستانه سال جدید و نوروز خبرداد و افزود: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، بازرسی از تمامی غرفه‌های این نمایشگاه توسط کارشناسان اداره کل استاندارد بوشهر انجام شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی اتاق اصناف، بازرسی از غرفه‌های نمایشگاه انجام شد خاطر نشان کرد: کارشناسان این اداره کل، محصولات مشمول استاندارد اجباری را از لحاظ دارا بودن علامت استاندارد، کد 10 رقمی درج شده زیر علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضای معتبر بررسی کردند.

بهره‌مند از جمع‌آوری کالای فاقد مهر استاندارد خبرداد و افزود: طی این بازرسی مقادیری سرکه سیب، خرمای شهابی، روغن کنجد، روغن زیتون، بیسکویت، زیتون شور و نمک بسته‌بندی شده فاقد علامت استاندارد مشاهده شد که از غرفه‌ها جمع‌آوری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673505، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
خوبه ، این چنین نظارت ها انتظار داریم که در همه ی عرصه های اقتصادی کشور به دقت انجام بشه تا شاهد چنین مشکلاتی دیگه نباشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین