پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بررعایت ضوابط و مقررات استاندارد در همه زمینه‌‌ها از پلمب، سینمای ۵ بعدی و تجهیزات دو شهربازی در شهرستان کنگان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بررعایت ضوابط و مقررات استاندارد در همه زمینه‌‌ها از پلمب، سینمای ۵ بعدی و تجهیزات دو شهربازی در شهرستان کنگان خبر داد.

محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افتتاح آزمایشگاه پمپ روغن خودرو در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این آزمایشگاه برای نخستین بار در کشور، توسط شرکت همکار استاندارد چرخه طبیعت سبز، با توان آزمون انواع پمپ‌های خودرو سبک و سنگین راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر ورود بخش خصوصی به عرصه استاندارد و تأسیس آزمایشگاه‌های همکار افزود: آزمایشگاه همکار استاندارد که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند، نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی، محصولات صادراتی، تدوین استانداردها از جمله وظایف آنها است.

بهره‌مند، بوشهر را یکی از قطب‌های آزمایشگاهی جنوب کشور خواند و افزود: با تعامل آزمایشگاه‌های همکار، استان بوشهر را به عنوان یکی از قطب‌های آزمایشگاهی جنوب کشور تبدیل کرده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بررعایت ضوابط و مقررات استاندارد در همه زمینه‌‌ها از پلمب ، سینمای 5 بعدی و تجهیزات دو شهربازی در شهرستان کنگان خبر داد.

وی افزود: در راستای بازرسی‌های کارشناسان استاندارد، تمامی تجهیزات بازی پارک خلیج فارس کنگان، اعم از سرسره، ترامپولین و قطار کودک به سبب غیر استاندارد بودن پلمب شد.

بهره‌مند از پلمب، دستگاه کف‌گرد در شهربازی ناخدای کنگان خبر داد و بیان کرد: این وسیله بازی به سبب عدم رعایت الزامات استاندارد، پلمب شد.

مدیرکل استاندارد بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر شش شهربازی در شهرستان کنگان وجود دارد که شهربازی‌های غیر استاندارد پلمب شده است.

وی با اشاره به پلمب سینمای کنگان گفت: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان استاندارد، تنها سینمایی 5 بعدی شهرستان کنگان به سبب نداشتن مجوز استاندارد، پلمب شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 1700789، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
برای چی باید جلوی تفریح مردم گرفته بشه اخه؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین