پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
در آئینی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، ۹۷ پروژه صدا و سیمای استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: رئیس رسانه ملی صبح یکشنبه به منظور شرکت در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس و افتتاح ۹۷ طرح تولیدی و فنی در صدا و سیمای مرکز بوشهر وارد فرودگاه بوشهر شد.

عبدالعلی علی عسکری در فرودگاه بین المللی بوشهر از سوی استاندار بوشهر، مدیرکل صدا وسیمای مرکز بوشهر و معاونان و مدیران و مسئولان محلی استان مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: امروز ۹۷ طرح به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره‌ندی بیشتر مردم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدحسین ناظر افزود: ‌۶۲ طرح از این طرح‌ها، فنی و تولیدی است که در میان آنها، ۴۰ طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و شش طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، ارسال و دریافت تصاویرمرکزی و مرکز جمع‌آوری داده‌هاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد:‌ در مجموع برای این ۹۷ پروژه ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز داده‌ها در این رسانه خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر نخستین مرکز در میان مراکز ۳۳ گانه صداوسیما است که صاحب مرکز داده‌ها می‌شود.

ناظر با اشاره به اجرای طرح یکپارچه سازی تولید و پخش خبر در بوشهر، اضافه کرد: پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان یک میلیون و ۵۰ هزار نفری بوشهر به ۹۸ درصد می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 6877 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین