پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری صدور مجوز تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری صدور مجوز تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت.

سید حسین حسینی محمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد صدور مجوزهای متعددی هستیم.

وی از صدور ۲۴۳ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۲ هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال انجام می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اشتغال شش هزار و ۷۴ نفر در این واحدها خبر داد و خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۵ درصدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه انرژی پارس نیز ۱۰ مجوز سرمایه‌گذاری با اعتبار ۲۳۹ هزار و ۷۸۶ میلیارد ریال را صادر کرده است، افزود: اکنون ۶۳۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۹۸ هزار میلیارد ریال با اشتغال ۲۵ هزار و ۲۸۳ نفر در استان مشغول به فعالیت هستند.

حسینی محمدی بیان کرد: از این طرح‌ها ۳۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۵۷۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۳۴نفر مربوطه به امسال است.

وی با بیان اینکه چند طرح مهم صنعتی استان بوشهر با پیشرفت بالای ۹۰ درصد آماده بهره‌برداری هستند، افزود: رونق صنعتی و افزایش اشتغال و درامدزایی از مهمترین مزایای افتتاح این طرح‌ها است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 4241893، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
خدارو شکر که همچین پروژه هایی روند تاسیسش در کشور افزایش یافته است ، به امید روزی که دیکه شاهد مشکل بیکاری در کشور نباشیم4
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین