پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر با اشاره به ثبت‌نام واحدهای صنعتی و معدنی در سامانه بهین‌یاب گفت: از ۳۴۰ واحد صنعتی و تولیدی بوشهر ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب تاکنون ۳۶۶ میلیارد ریال به ۸۲ واحد پرداخت شده است.

شعارسال: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر با اشاره به ثبت‌نام واحدهای صنعتی و معدنی در سامانه بهین‌یاب گفت: از ۳۴۰ واحد صنعتی و تولیدی بوشهر ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب تاکنون ۳۶۶ میلیارد ریال به ۸۲ واحد پرداخت شده است.

امان‌الله شجاعی صبح امروز در بررسی روند ثبت نام و پرداخت وام به واحدهایی که در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: براساس آخرین گزارشات سایت بهین یاب مربوط به ثبت نام واحد‌های تولیدی برای اخذ وام رونق تولید، عملکرد استان بوشهر در جذب اعتبارات از 15 روز گذشته تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و از ردیف 24 به ردیف 19 صعود کرده است.

وی، با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر از مزایای سامانه بهین‌یاب استفاده کرده‌اند خاطر نشان کرد: برخی از بانک‌ها با عملکرد خوب خود سبب شده‌اند که هم واحد‌های تولیدی بتوانند به موقع از این مزایا استفاده کرده و گرفتار بروکراسی‌های بی مورد اداری نباشند وهم بتوانند برای تولید بیشتر و بهتر عمل کنند و هم سبب تثبیت و یا افزایش اشتغال شوند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بیشتر بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا افزود: چنانچه همه بانک‌ها همانند بانک‌های پیشرو عمل می‌کردند، رتبه استان بوشهر به حدود ردیف 10 صعود می‌کرد.

شجاعی با اشاره به بررسی عملکرد بانک‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: در هفته آینده آخرین عملکرد بانک‌های استان بوشهر در بین سایر استان‌ها بررسی و نقاط ضعف و قوت هریک از بانک‌ها در سامانه بهین‌‌یاب اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه 340 بنگاه اقتصادی، واحد صنعتی، تولیدی و معدنی استان بوشهر در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: تاکنون به 69 واحد وام پرداخت شده که رتبه استان بوشهر در کشور 19 اعلام شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر از پرداخت وام از طریق سامانه بهین‌یاب به 82 بنگاه اقتصادی و تولیدی استان بوشهر خبرداد و افزود: تاکنون 82 واحد صنعتی و اقتصادی در مجموع 366 میلیارد ریال وام پرداخت شده که البته در محاسبات رده بندی تنها تعداد 69 واحد ومبلغ 291.9 میلیارد ریال مد نظر سایت بهین یاب است.

شجاعی با اشاره به اینکه درسال گذشته به 132 واحد صنعتی استان بوشهر به مبلغ حدود 900 میلیارد ریال وام پرداخت شده است گفت: از اوائل دی ماه امسال کار نظارت بر عملکرد بانک‌ها در زمینه مشارکت آنها در پرداخت وام‌ها از طریق سامانه بهین یاب آغاز می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 1599825، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
معلومه که دولت داره به وعده های خودش درباره حمایت از تولید داخل عمل میکنه ، جای تحسین داره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین