پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تجهیز بنادر استان بوشهر به امکانات اطفاء حریق گفت: برای مقابله با بحران آتش‌سوزی در دریا بنادر استان بوشهر به شناور آتش‌خوار مجهز می‌شود.

شعار سال: محمدمهدی بنچاری صبح امروز در نشست با مسئولان واحدهای مختلف بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون پنج مرکز تجسس نجات دریایی در استان بوشهر راه‌اندازی شده است اظهار داشت: اکنون مرکز تجسس نجات دریایی در بنادر خارگ، بوشهر، دیر، عسلویه و محمدعامری راه‌اندازی شده که این بنادر به امکانات لازم برای رسیدگی به حادثه دیدگان دریایی مجهز است.

وی از تجهیز بنادر 11 گانه استان بوشهر به تجهیزات اطفاء حریق خبرداد و خاطر نشان کرد: در راستای ایمن سازی بنادر و ارائه خدمات لازم به دریانوردان، بنادر استان بوشهر در خشکی به اطفاء حریق مجهز شده است.

بنچاری، با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی بنادر و دریانوردی تجسس و نجات است افزود: در استان بوشهر تعداد پنج پایگاه تجسس نجات دریایی وجود دارد که بزودی ششمین پایگاه تجسس و نجات دریایی استان بوشهر در بندر دیلم افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تجهیز بنادر استان بوشهر به شناور آتش‌خوار تصریح کرد: در راستای ارتقاء ایمنی بنادر و رسیدگی به بحران آتش‌سوزی در دریا بنادر استان بوشهر به شناور آتش‌خوار مجهز می‌شود.

وی با بیان اینکه شناور آتش‌خوارمی‌تواند انواع کشتی‌ها، شناورها و اسکله‌هایی که آتش گرفته را خاموش کند بیان کرد: هم اکنون یک شناور آتش‌خوار در بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال راه‌اندازی شده که این شناور توانایی اطفاء حریق، حمل سوخت، یدک کشیدن شناورهای آتش گرفته تا ساحل و قابلیت تصفیه آب شور دریا را دارد.

بنچاری از رسیدگی به سوانح و حوادث دریایی در آب های خلیج فارس استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:در نیمه نخست امسال حدود 36 حادثه درخلیج فارس رخ داده که مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر خدمات ارزنده‌ای به حادثه دیدگان ارائه کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این حوادث دریایی با تلاش امدادگران مرکز جستجوی نجات دریایی استان بوشهر 23 نفر نجات یافتند و 43 نفر نیز از خدمات پزشکی شناورهای تجسس و نجات بهره‌مند شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 1535147: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین