پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بانه گفت: به منظور تصفیه و افزایش حجم آب وارد شده به شبکه اصلی شهر بانه از سد عباس آباد، چهار دستگاه فیلتر جدید در ایستگاه پمپاژ شهر بویین نصب شد.
شعارسال: رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بانه گفت: به منظور تصفیه و افزایش حجم آب وارد شده به شبکه اصلی شهر بانه از سد عباس آباد، چهار دستگاه فیلتر جدید در ایستگاه پمپاژ شهر بویین نصب شد.

جلال صالحی در بازدید فرماندار شهرستان بانه از مراحل نصب تجهیزات و فیلترهای جدید در ایستگاه پمپاژ آب واقع در شهر بویین، اظهار داشت: به منظور تصفیه و افزایش حجم آب وارد شده به شبکه اصلی شهر بانه از سد عباس آباد، چهار دستگاه فیلتر جدید در ایستگاه پمپاژ شهر بویین نصب شد.

وی گفت: به منظور تأمین اضطراری آب ناشی از کمبود سد مخزنی بانه، چندی پیش با نصب یک دستگاه فیلتر در مهرماه، فرآیند تصفیه و ورود آب سد عباس آباد به شبکه اصلی آب آشامیدنی شهر بانه آغاز شد و هم اکنون 90 لیتر آب در ثانیه وارد شبکه می‌شود.

وی افزود: با نصب چهار دستگاه فیلتر جدید تصفیه، حجم آب ورودی به شبکه اصلی شهر بانه در روزهای آتی به 130 لیتر در ثانیه می‌رسد.

صالحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط انتقال فعلی، بیش از این مقدار ظرفیت ندارد، با اجرای لوله‌گذاری جدید، در مجموع می توان ظرفیت آب آشامیدنی تصفیه شده ورودی به شبکه اصلی شهر بانه را تا 300 لیتر در ثانیه افزایش داد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بانه هزینه اجرای این پروژه را 40 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: 25 میلیارد ریال آن به منظور خرید و حمل فیلترها، احداث فنداسیون و نصب آنها هزینه شده و 15 میلیارد ریال دیگر هم به منظور اجرای 6 کیلومتر لوله گذاری از ایستگاه شهر بویین تا منبع ذخیره عثمان آباد هزینه خواهد شد.

صالحی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح و ضرورت تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز شهروندان که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های ویژه‌ای در سطح مدیران رده بالای وزارت نیرو و همکاری بسیار خوب مسؤلان استانی صورت گرفت، از پیگیری‌های نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و همچنین جدیت و پیگیری فرماندار شهرستان بانه در این زمینه، قدردانی کرد.

وی همچنین اضافه کرد: پروژه نصب 5 دستگاه فیلتر در ایستگاه پمپاژ شهر بویین، در واقع به منزله یک تصفیه‌خانه سیار اضطراری تلقی می‌شود که در کمتر از یک ماه و با هزینه‌ای اندک اجرا و بهره‌برداری شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 13960813000007، www.kordestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
امیدواریم فیلترا خوب کار کنه:))) مثل هزینه ای ک برا زباله کردیم نشه و فقط ضررو تهش هیچی م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین