پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته کار احداث سه تصفیه خانه فاضلاب در سال جاری به پایان می رسد تا ظرفیت تصفیه فاضلاب از ۷۱ درصد به ۸۰ درصد برسد.

شعارسال به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهار داشت: در حال حاضر شش تصفیه خانه فاضلاب، ۷۱ درصد فاضلاب جمع آوری شده در سطح شهرهای استان را تصفیه می کنند.

وی با بیان اینکه هشت طرح فاضلاب هم در دست اجرا است، افزود: در این طرح ها کار احداث سه تصفیه خانه به اتمام رسیده و پنج تصفیه خانه دیگر نیز از محل طرح ها احداث می شود که در این صورت ظرفیت تصفیه فاضلاب به ۹۱ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: از این تعداد سه تصفیه خانه با برنامه ریزی های انجام گرفته امسال به اتمام خواهد رسید که به این ترتیب ظرفیت تصفیه فاضلاب به ۸۰ درصد تا پایان سال جاری می رسد.

محمدی یادآور شد: پنج درصد جمعیت شهرنشین استان از خدمات جمع آوری و ۱۰ درصد از خدمات تصفیه فاضلاب برخوردار نیستند، اما این تعداد در ۲۰ شهر استان پراکنده هستند و برای احداث تأسیسات موردنیاز در این شهرها ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه پیرامون وضعیت بخش آب نیز گفت: طرح جامع تأمین آب بلند مدت استان برای افق سال ۱۴۲۵ و با پیش بینی تأمین آب دو میلیون و ۱۵۰ هزار نفر تهیه شده است که در آن تاریخ شهرهای استان نیازمند ۱۷۲ میلیون مترمکعب آب خواهند بود.

مدیرعامل آبفا کردستان با بیان اینکه چهار طرح آبرسانی به شهرهای سنندج، دیواندره، بانه و سقز در دست اجرا قرار دارد، افزود: برای اتمام این طرح ها که پیشرفت قابل توجهی نیز دارند اعتبار نیاز است.

محمدی اظهار داشت: در پنج شهر بانه، مریوان، سنندج، کامیاران و قروه با حاشیه نشینی در اطراف شهرها مواجه هستیم و با توجه به نبود زیرساخت مناسب در آنها ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات مناسب نیاز است تا طی دو سال ساماندهی شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 4398157، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
این کار اول در تهران کلید خورد ولی خب هنوز که هنوزه تکمیل نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ایشالله ک خبرای خوبی تو این زمینه بشنویم .. هرچند ما منتظر نتیجه خیلی از طرحای اجراشده هستیم م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین