پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
دو تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای بیجار و حسن‌آباد یاسوکند استان کردستان همزمان با سفر وزیر نیرو به این استان در نهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

شعار سال:دو تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای بیجار و حسن‌آباد یاسوکند استان کردستان همزمان با سفر وزیر نیرو به این استان در نهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

صبح امروز سه‌شنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در تصفیه‌خانه فاضلاب بیجار، دو تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای بیجار و حسن‌آباد یاسوکند در مجموع با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
بنا بر این گزارش، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بیجار با اعتبار ۲۰.۳ میلیارد تومان دارای شبکه جمع‌آوری و خطوط فاضلاب به‌طول ۱۵۰ کیلومتر و ظرفیت ۹۷۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز بوده و تعداد ۶۱ هزار نفر از جمعیت شهرستان بیجار را زیرپوشش خواهد برد.
تصفیه‌خانه فاضلاب شهر حسن‌آباد یاسوکند نیز با ۹.۷ میلیارد تومان اعتبار، دارای ۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خطوط فاضلاب و ظرفیت ۱۳۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز بوده و ۷۰۰۰ نفر از ساکنان منطقه را زیرپوشش خواهد داشت.
این پروژه به رشد کشاورزی منطقه کمک کرده و علاوه بر بازیابی پساب برای مصارف کشاورزی از آلودگی محیط زیست جلوگیری می‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت،تاریخ انتشار:64آذر1398،کد خبر:332042،dolat.ir

 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
تصفیه خانه الان نیازمند و از اوجب واجبات برای خوزستان هستش کلا سیستم فاضلابی کشور ما از بیخ و بون مشکل داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین