پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: سال گذشته ۱۰۷ میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان تولید و امسال پیش‌بینی می‌شود که این میزان به ۱۰۸ میلیون مترمکعب برسد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: سال گذشته ۱۰۷ میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان تولید و امسال پیش‌بینی می‌شود که این میزان به ۱۰۸ میلیون مترمکعب برسد.

محمد حسین محمدی پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته 107 میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان تولید و امسال پیش‌بینی می‌شود که این میزان تولید آب به 108 میلیون مترمکعب برسد.

وی گفت: 58.9 درصد این میزان آب تولیدی مربوط به سدها و 41.1 درصد مربوط به منابع زیرزمینی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با بیان اینکه در حالی که حدود 7 درصد از منابع آب به بخش شرب اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: بخش خانگی 87 درصد مصارف را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به سایر مصارف آب عنوان کرد: مصارف صنعتی 0.21 درصد، تجاری 1.5 درصد، اداری 0.9 درصد، آموزشی 3.1 درصد، نظامی 4 درصد، مذهبی یک درصد و فضای سبز 0.6 درصد مصارف را به خود اختصاص داده است.

محمدی با بیان اینکه از آنجا که وضعیت منابع آب تابعی از مصرف و میزان بارندگی‌ها است، افزود: طبیعتاً در صورت مصرف بی‌رویه مشترکان و شاهد کاهش بارندگی‌ها و افزایش خشکسالی‌ها با شرایط نامناسبی مواجه می‌شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان تعداد مشترکان را 343 هزار و 520 اشتراک اعلام و خاطرنشان کرد: این تعداد 100 درصد جمعیت شهری کردستان را زیر پوشش آب شرب سالم و بهداشتی قرار داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610751، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
ما تو خراسان جنوبی زندگی میکنیم و مشکل خشکسالی و کمبود اب در استان داره موج میزنه ای کاش با مدیریتی مثل کردستان بشه شهر ماهم روی تولین این حجم اب رو به خودش ببینه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
باید بحث رسیدگی به اب اشامیدنیو جدی بیگیرن نبود اب تو بعضی از مناطق غیرقابل باوره م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین