پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
فرماندار سنندج ضمن انتقاد از وضعیت کنونی بهداشت و امنیت پایین مواد غذایی، بر سلامت آب شرب و سایر مواد غذایی مورد استفاده مردم تاکید کرد.

شعارسال: فرماندار سنندج ضمن انتقاد از وضعیت کنونی بهداشت و امنیت پایین مواد غذایی، بر سلامت آب شرب و سایر مواد غذایی مورد استفاده مردم تاکید کرد.

ابراهیم زارعی در جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کنونی بهداشت محصولات و مواد غذایی به شدت از متولیان مربوطه انتقاد کرد و افزود: در باب سلامت مردم باید کاملا جدی عمل کنیم زیرا ما در قبال مردم و آیندگان مسئول و پاسخگو هستیم.

وی با اشاره به بحران کنونی کم آبی در جهان و ایران؛ آلوده شدن آب شرب، میوه و سبزیجات به فاضلاب را یک فاجعه و تهدید جدی برای جامعه دانست و توجه جدی به مسایل زیست محیطی و دفع اصولی فاضلاب را با اهمیت تر از تمام پروژه های عمرانی دانست.

فرماندرا سنندج خاطرنشان کرد: در زمینه سلامت و امنیت غذایی جامعه با هیچ کس و هیچ مقامی تعارف نداریم و افرادی که کم کاری کنند باید جای خود را به افراد فعال و مسئولیت پذیر بدهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1396، کدخبر: 96110402284، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
در این وضعیت که ما تو ایران از مشکل بی ابی رنج میبریم 10 درصد اب شرب ایران برای پر کردن استخر ها داره استفاده میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
الان چن سالیه که کار مسئولین شده هشدار دادن فقط
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
مگه ابی هم هس ک نگران سلامتش باشن ؟ م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین