پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
استاندار کردستان گفت: پیگیری برای افزایش تخصیص سهم آب این استان به صورت جدی دنبال می شود ضمن اینکه برای توسعه همه جانبه و بهبود شاخص های کردستان باید نگرش مدیران نیز عوض شود.وی با بیان اینکه در راستای گرفتن این حق که مطالبه جدی مردم است نیازمند همراهی رسانه ها هستیم، افزود: در آذربایجان غربی به این سخنان من واکنش نشان داده و آن را امری سخیف توصیف کرده اند که ذکر این مطالب نشانه این است که همچنان باید پیگیر حق استان باشیم.

شعار سال: بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت : از آغاز به کارم در کردستان مطالبه تخصیص سهم آب استان را دنبال کرده و از پیگیری آن نیز هیچ واهمه ای ندارم.

وی با بیان اینکه در راستای گرفتن این حق که مطالبه جدی مردم است نیازمند همراهی رسانه ها هستیم، افزود: در آذربایجان غربی به این سخنان من واکنش نشان داده و آن را امری سخیف توصیف کرده اند که ذکر این مطالب نشانه این است که همچنان باید پیگیر حق استان باشیم.

استاندار کردستان تاکید کرد: در استان مشکلات فراوانی در بخش های مختلف از جمله حوزه آب و آب شرب داریم از این رو برای رفع آنها و پاسخگویی به درخواست های مردم باید شجاعت داشته و تصمیمات درست بگیریم.

وی یادآور شد: تغییر نگرش مدیران لازمه ایجاد تحول در استان است و نباید به وضع موجود راضی بود چون رسیدن شاخص های کردستان به میانگین کشوری از حداقل انتظارات است.

مرادنیا جزیره ای عمل کردن را از جمله آسیب های حوزه عمران و امری غیر قابل قبول دانست و گفت: لازم است تمام دستگاه های حوزه عمرانی به صورت منظم هر 10 روز یکبار جلسه داشته و اولویت ها را بررسی کنند.

وی توجه بیشتر به شهرها و شفاف سازی در شهرداری ها را از دیگر موارد برای تنویر افکار عمومی دانست و افزود: شهرداران و شوراها نباید درگیر مسایل حاشیه ای شوند و باید همه همت خود را صرف عمران شهری و رضایتمندی مردم کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 17مهر 97، کدمطلب: 762369، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
تخصیص آب این استان همچنان نیازمند پیگیریه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین