پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
استاندار بوشهر گفت: در پی آتش‌سوزی جمعه گذشته در اسکله بندر کنگان، رئیس جمهور نسبت به وضعیت آتش‌سوزی این اسکله و حادثه‌دیدگان دستور رسیدگی ویژه داد.

شعار سال: مصطفی سالاری صبح امروز در نشست بررسی بروز آتش‌سوزی در اسکله بندر کنگان با اشاره به بروز آتش‌‌سوزی در این اسکله اظهار داشت: به دنبال آتش سوزی اسکله کنگان که منجر به بروز آسیب‌هایی به لنج‌های این اسکله شد، رئیس جمهور به طور ویژه دستور رسیدگی به وضعیت آتش سوزی اسکله کنگان را صادر کرد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط گزارش‌های تخصصی تهیه و راهکارهای ایمن سازی و تهیه تجهیزات مورد نیاز آماده شده گفت: همه تلاش می‌کنیم تا زمینه هماهنگی دستگاه‌های مربوطه را برای این امر فراهم سازیم و پیگیر تامین اعتبارات مورد نیاز باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر رسیدی ویژه به این مهم خاطرنشان کرد: از همان ابتدای بروز این حادثه مسئولان ذیربط و مدیریت بحران استان بوشهر در رسیدگی به حادثه دیدگان تلاش‌هایی کرده‌اند که این خدمات به دستور رئیس‌جمهور به طور ویژه ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کد مطلب: 1474743:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین