پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
البته مبلغ 8.8 میلیاردی که در جلسه امروز دولت مصوب شده، تنها برای شروع پروژه کفایت می کند و انتظار می رود در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.
شعارسال: هیات دولت با اختصاص 8.8 میلیارد تومان به بیمارستان 17 شهریور برازجان موافقت کرد.

در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام روحانی، مصوب شد: مبلغ ۸۸ میلیارد ریال برای جبران خسارت ناشی از آتش‌سوزی بخش‌های آسیب‌دیده بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در اختیار استانداری بوشهر قرار بگیرد.

این بیمارستان که اواسط دهه 40 شمسی ساخته شده، طی چندین دهه تنها مرکز درمانی دشتستان بوده تا اینکه 14 اردیبهشت ماه سالجاری بر اثر آتش سوزی، خسارت جدی دید و غیرقابل استفاده شد.

پس از آن، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سابق و فعلی دشتستان و استانداری پیگیری هایی با وزارت بهداشت و معاون اول رییس جمهور برای تخصیص اعتبار به منظور ساخت آن صورت دادند.

آخرین پیگیری در این مورد هم به نامه مردادماه سالجاری سعادت نماینده دشتستان به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه مربوط می شود که خواستار تحقق دستور معاون اول رییس جمهور برای تامین اعتبار این بیمارستان شده بود و اینک با مصوبه دولت، گامی جدی برای این پروژه برداشته شده است.

البته مبلغ 8.8 میلیاردی که در هیات دولت مصوب شده، تنها برای شروع پروژه کفایت می کند و انتظار است برای تکمیل و تجهیز بیمارستان مذکور، در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.

براین اساس، برای سفر وزیر بهداشت به استان (که با تاخیرهای زیاد از ماه رمضان تاکنون مواجه شده) علاوه بر کلنگ زنی بیمارستان های قلب (با مشارکت سازمان انرژی اتمی)، فاز جدید بیمارستان شهدای خلیج فارس و اورژانس هسته ای بوشهر، بیمارستان 17 شهریور نیز برای شروع عملیات اجرایی اش مشکل اعتباری ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری خلیج فارس، تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1395، کدخبر: 122219، www.pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین