پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به سبب بارش شدید باران و طوفان یک لنج تجاری در ۱۵ مایلی بندر بوشهر غرق شد.

شعار سالقاسم قائدیمدیرکل مدیریت بحران استان بوشهرگفت: یک فروند لنج تجاری صبح امروز به سبب بارش باران همراه با طوفان و رعد و برق در 15 مایلی نیروگاه اتمی بوشهر دچار حادثه و در دریا غرق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود:امدادگرانبوشهری برای کمک به ملوانان و سرنشینان لنج غرق شده به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران همراه بارعد و برق و باد شدیداز روز گذشته در استان بوشهر آغاز و بامداد امروز به اوج خود رسید.

قائدی میزان بارش باران در بوشهر را 58 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر در شهر بوشهر و برخی شهرستان‌ها شده است.

مدیرکلمدیریت بحراناستان بوشهر از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در نوبت صبح خبر داد و اضافه کرد:تعطیلی مدارسدر شهرستان دشتستان بر اساس تمهیدات مسئولان این شهرستان است.

قائدی تصریح کرد: بر اثر بارش باران و گل آلود شدن آب تصفیه‌خانه بوشیگان در شهرستان کازرون استان فارس بخشی از منابع تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر از مدار خارج شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۳۳۱۶۶۷، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین