پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۵ پایگاه تجسس و نجات در بنادر استان بوشهرگفت: امدادگران بندر عامری بوشهر به دریانوردان موتور لنج حادثه دیده در خلیج فارس خدمات رسانی کردند.

شعارسال: محمد شکیبی نسب در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به فعالیت 5 شناور ناجی در امدادرسانی به حادثه دیدگان در خلیج فارس اظهار داشت: امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی به خدمات مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر پرداخت و با اشاره به اینکه تلفن اطلاع‌رسانی 1550 در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی تعیین شده است تصریح کرد: با این شماره تلفن در هر ساعتی از شبانه‌روز دریانوردان در خلیج فارس می‌توانند خدمات لازم را از مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر دریافت کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه در 5 بندر استان بوشهر مرکز تجسس و نجات ایجاد شده گفت: پایگاه‌های تجسس و نجات دریایی در بنادر بوشهر،خارگ، دیر، عسلویه و محمدعامری ایجاد شده و راه‌اندازی پایگاه تجسس و نجات بندر دیلم در دستور کار قرار دارد.

شکیبی نسب از ارائه خدمات به دریانوردان بندر عامری بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در پی اعلام شناورموتور لنج به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بربیماری یکی از ملوانان بلافاصله هماهنگی لازم انجام و شناور ناجی 2 از پایگاه جستجو و نجات بندر عامری به موقعیت اعزام شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به فرد سانحه دیده گفت: با رسیدن شناور ناجی 2 به موقعیت و انجام اقدامات اولیه، فرد بیمار تحویل گرفته شد و در اسکله بندر عامری تحویل عوامل اورژانس مستقر برروی اسکله شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14آبان1396، کدخبر: 1565426: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین