پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
بزودي هياتي از طرف وزير صنعت و معدن براي بررسي سرمايه‌گذاري در صنايع معدني و راه‌اندازي اسکله صادرات مواد معدني به استان بوشهر سفر مي‌کند.

شعار سال: نماينده مردم دشتي و تنگستان در مجلس شوراي اسلامي خبرداد بزودي هياتي از طرف وزير صنعت و معدن براي بررسي سرمايه‌گذاري در صنايع معدني و راه‌اندازي اسکله صادرات مواد معدني به استان بوشهر سفر مي‌کند.

سيد کمال‌الدين شهرياري افزود: اين هيات براي بررسي سرمايه‌گذاري در تکميل مطالعات اکتشاف طرح بيتومين (قير طبيعي)، مطالعات کلان و اکتشاف طرح فسفات در شهرستان‌هاي دشتي و تنگستان و تسريع در ايجاد و راه‌اندازي اسکله صادرات مواد معدني به استان بوشهر سفر مي‌کند.
وي افزود: در نشست با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس ايميدرو با موضوع ايجاد و راه‌اندازي اسکله صادرات
مواد معدني با توجه به ظرفيت و پتانسيل‌هاي بالقوه صادرات مواد معدني در شهرستان‌هاي دشتي و تنگستان خواستار تسريع در اين پروژه مهم منطقه‌اي شديم.
او اضافه کرد: تسريع در تکميل مطالعات اکتشاف طرح بيتومين (قير طبيعي) و به جريان انداختن سرمايه‌گذاري مشارکتي با بخش خصوصي و آغاز مطالعات کلان و اکتشاف طرح فسفات در شهرستان‌هاي دشتي و تنگستان از ديگر خواسته‌هاي بحق مردم بود که با رئيس سازمان ايميدرو در ميان گذاشته شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه اطلاعات ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:26855، www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین