پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای ایجاد تاسیسات زیرساختی مجتمع بندری نگین بوشهر پنج پروژه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

شعار سال: محمدمهدی بنچاری صبح پنجشنبه در بررسی روند اجرای مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر با بیان اینکه این پروژه به عنوان پسکرانه توسعه بندر بوشهر محسوب می‌شود اظهار داشت: پروژه مجتمع بندری نگین بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان از سال 1393 عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه در مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر سه پروژه پایانه کانتینری، چند منظوره و صادراتی اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: مجتمع بندری جزیره نگین بر اساس زمان‌بندی تعیین شده و در راستای برنامه روز شمار تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه فاز نخست پایانه و اسکله کانتینری نگین زودتر از زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی پایانه و اسکله کانتینری نگین آذرماه امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر به دو برابر افزایش می‌دهد.

بنچاری، پیشرفت فیزیکی پایانه کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر را 71 درصد دانست و تصریح کرد:در اجرای پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین 340 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود که ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری دربندر بوشهر سالانه به یک میلیون تی.ایی.یو کانتینر افزایش می‌دهد.

وی، به اجرای تاسیسات زیرساختی در مجتمع بندری نگین بوشهر پرداخت و تصریح کرد: پروژه‌های برق رسانی، پل و جاده دسترسی، لایروبی کانال برای دسترسی به عمق مناسب و احداث دروازه و جاده دسترسی ورودی بندر نگین از جمله اقدام‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش زیربنایی در مجتمع بندری نگین بوشهر است.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای پنج پروژه زیرساختی در مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: پنج پروژه برای ایجاد تاسیسات زیرساختی در مجتمع بندری نگین بوشهر با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 720 میلیارد ریال اجرا می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 1532375 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین