پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در هشت ماه امسال صادرات استان بوشهر به قطر افزایش ۵ برابری نسبت به سال قبل داشته که این نشان از ظرفیت‌های فروان صادرات استان بوشهر است.

شعارسال: رئیس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در هشت ماه امسال صادرات استان بوشهر به قطر افزایش ۵ برابری نسبت به سال قبل داشته که این نشان از ظرفیت‌های فروان صادرات استان بوشهر است.

سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه صادرات در اتاق بازرگانی بندر بوشهر با حضور صادرکنندگان، جایگاه این استان در عرصه مبادلات تجاری بسیار مهم دانست و اظهار داشت: این استان با ظرفیت بالایی که در حوزه سواحل در خلیج فارس دارد از جایگاه مهمی در عرصه بازرگانی و تجارت دریایی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون درصد بالایی از صادرکنندگان استان بوشهر از خدمات بانک توسعه صادرات استفاده کرده‌اند افزود: این نشان از تعامل و همکاری خوب این بانک در راستای توسعه صادارات است.

حسینی محمدی تاکید کرد: امید داریم از این پس هم بانک توسعه صادرات در استان بوشهر بتواند بیشترین خدمات را با توجه به ماموریت خود به صادرکنندگان ارائه داده و شاهد افزایش فعالیت بنگاههای اقتصادی باشیم .

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یکی از دغدغه‌های اصلی صادرکنندگان را نقل و انتقال مبادلات مرزی دانست و تصریح کرد: بمنظور رفع این مشکل تاکنون پیگیری متعددی در قالب جلسات و همایش با دستگاههای اجرایی مربوطه انجام گرفته که امیدواریم با تعامل و همکاری سایر دستگاهها این موضوع مرتفع شود.

وی با تاکید بر تحقق سیاست‌‌های اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی بیان کرد: اگر به دنبال رونق اقتصادی،اشتغالزایی و رقابت پذیری هستیم باید بتوانیم با مهارت آموزی و استفاده از شیوه‌های نوین تجارت از سوی بنگاههای صادراتی و همکاری بیشتر مسئولان در رفع مشکلات صادرات ، سهمی قابل قبولی از بازرهای جهانی را از آن خود کنیم .

وی با بیان اینکه بانک توسعه صادرات در سال گذشته خدمات خوبی در راستای توسعه صادرات داشته خاطر نشان کرد: در ارتباط با فعالیت‌های صادرات و نقل و انتقال پول همواره از دغدغه‌های صادر کنندگان است که انتظار داریم بانک یاد شده نهایت تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: این بانک برای صادرکنندگان نمونه استانی وملی در نرخ سود تخفیف‌هایی قائل شده که این یک اقدام ارزشمند برای حمایت از صادرات است و باید به سایر بخش‌های مرتبط با پرداخت تسهیلات نیز تسری یابد.

حسینی محمدی از افزایش 5 برابری صادرات به قطر خبرداد و افزود: در هشت ماه امسال صادرات استان بوشهر به قطر افزایش 5 برابری نسبت به سال قبل داشته که این نشان از ظرفیت‌های فروان صادرات استان بوشهر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 1599949، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Switzerland
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
خبر بسیار خوشحال کننده و همچنین امید بخشی بود ، انشالله که بازار همه کشور هارو تصاحب کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین