پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۶۸ بنگاه اقتصادی برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که در این راستا منجر به پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای کمک به رونق تولید شده است .

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۶۸ بنگاه اقتصادی برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که در این راستا منجر به پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای کمک به رونق تولید شده است .

سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی با تاکید بر توجه به این بخش اظهار داشت: اولویت مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر امسال در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشست تخصصی و حل مشکلات این بخش است.

وی از تشکیل 80 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این استان خبرداد و افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امسال بیش از 80 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق بخشیدن به بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر تشکیل شده است.

وی بیان کرد: تاکنون 685 مصوبه در قالب 80جلسه کارگروه تسهیل مورد بررسی قرار گرفته که بیش از380 مصوبه آن تصمیم گیری و اجرا شده و مابقی در دست اجراست.

حسینی محمدی عنوان کرد: تاکنون 268 بنگاه اقتصادی برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که در این راستا منجر به پرداخت بیش از 60 میلیارد تومان برای کمک به رونق تولید شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشکیل مستمرجلسات کارگروه در سراسر استان بیان کرد:بنگاه‌های اقتصادی استان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نسب به درخواست خود درزمینه‌های مسائل بانکی، امور مالیاتی، تامین مواد اولیه، انرژی، صدور مجوز فعالیت و دیگر عرصه‌ها اقدام کرده تا از حمایت‌های ویژه بهره مند شوند .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 1654669، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
تولید های داخلی اگه حمایت بشن و براشون هزینه بشه هیچ بازخوردی به جز سرمایه گذاری نداره چون اگه وابستگی ها کم بشه به خارج از کشور تو زمینه تولید اشتغال زیاد میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین