پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
فرماندار شهرستان دیلم از آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به سایت پرورش میگوی بویرات با اعتبار نه میلیارد ریال خبر داد.

شعار سال: حسن اسماعیلی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مرتبط با دریا و حوزه صید و صیادی است .

وی اضافه کرد: یکی از این ظرفیت‌ها که می‌تواند در راستای رونق اشتغال و ارزآوری به کشور موثر واقع شود، توجه به توسعه سایت‌های پرورش میگو در این شهرستان است که در صورت حمایت بیشتر می‌توانند در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرین باشند.

فرماندار شهرستان دیلم تصریح کرد: با آغاز طرح مطالعاتی سایت پرورش میگو ماهرویان، گام‌های اولیه برای سرمایه گذاری 35 شرکت فعال در عرصه پرورش میگو ایجاد می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال مستقیم و غیر مستقیم انبوهی از نیروهای اماده به کار شهرستان دیلم گردد.

وی ادامه داد: در همین راستا،عملیات اجرایی آب‌رسانی به سایت پرورش میگوی بویرات با اعتبار نه میلیارد ریال نیز به زودی آغاز می‌شود که در این بخش نیز شاهد رونق کار و تلاش و اشتغال خواهیم بود.

اسماعیلی یادآور شد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیلم توجه خاصی به استفاده از این ظرفیت‌ها برای رونق اشتغال در بخش دریا و دریانوردی کرده‌ایم که مجهز شده اسکله صیادی دیلم به سیستم اطفاء حریق، احداث اسکله جدید صیادی خور جن و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری با موضوع دریا و سواحل در کنار تسهیل تجارت دریایی بخشی از توجه دولت به شهرستان دیلم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان بوشهر، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000216:www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین