پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: سایت پرورش میگوی سایه خوش چندین سال گذشته راکد و متروکه شده بود که در حال حاضر به چرخه تولید بازگشته است.

شعارسال: سید پرویز محبی در جمع خبرنگاران از طراحی، ساخت و نصب دریچه کنترل کانال آبرسان در سایت پرورش میگوی سایه خوش شهرستان بندرلنگه با حمایت های انجام شده از سوی استانداری هرمزگان با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار دولتی خبر داد.

وی اضافه کرد: اداره کل شیلات هرمزگان با حمایت های انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و سازمان برنامه و بودجه با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار دولتی اقدام به طراحی و ساخت و نصب دریچه کنترل یک طرفه کانال آبرسان سایت پرورش میگوی شهرستان بندرلنگه کرده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از توسعه تولید و اشتغال پایدار در این مجموعه تولیدی است و نصب این دریچه می‌تواند کمک بسیار موثری در افزایش زمان آبگیری و پایداری تامین آب شور مورد نیاز پرورش دهندگان و در نتیجه افرایش تولید به دنبال داشته باشد.

محبی گفت: سایت پرورش میگوی سایه خوش چندین سال گذشته راکد و متروکه شده بود که در حال حاضر به چرخه تولید بازگشته است و دریچه های مذکور از زمان احداث درسال 80 تا کنون تعمیر و مرمت نشده بود و پرورش دهندگان در تامین آب از دریا با مشکل اساسی مواجه بودند.

مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: در سال 95 سایت پرورش میگو سایه خوش تعداد 80 مزرعه و درسطح 810 هکتار فعال بود و با تولید دو هزار و 400 تن میگو بطور مستقیم 400 نفر مشغول بکار بودند و امسال نیز با افزایش سطح زیر کشت تولید این سایت افزایش خواهد یافت.

محبی در پایان افزود: این دریچه ها با تکنولوژی داخلی و مواد ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب شور در مجموعه کشتی سازی خلیج فارس ساخته شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 96040702827:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین