پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
مدیرکل شیلات هرمزگان از هدفگذاری تولید و رهاسازی بالغ بر۴۰میلیون قطعه بچه میگو در راستای بازسازی ذخایرمیگو استان هرمزگان خبر داد.

شعار سال: سید پرویز محبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تولید لاروها با صید بیش از ۴۰۰ میگوی مولد از دریا آغاز شده است گفت:خوشبختانه تاکنون شیلات هرمزگان اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

وی با بیان اینکه وزن لازم این لارو ها برای رها سازی حدود یک گرم است گفت: طی هفته آینده لاروهای تولید شده به استخرهای خاکی منتقل می شوند تا پس از حدود دوره یک ماه پرورش و رسیدن به وزن یک گرم عملیات رهاسازی آنها به دریا در راستای بازسازی ذخایر صورت پذیرد.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود: امید است با اقدامات خوب صورت پذیرفته امسال بتوانیم حدود ۴۰ میلیون قطعه بچه میگو برای بازسازی ذخایراین گونه در دریا رها کنیم که این مهم می تواند نقش بسزایی در ترمیم ذخایر این گونه در آبهای استان داشته باشد.

محبی با اشاره به اینکه بچه میگو های پرورشی تولیده شده از گونه موزی بوده است تصریح کرد: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی در آب‌های استان، تقویت یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان، کاهش صید غیرمجاز و مهار صید بی‌رویه را از برنامه‌های مهم شیلات هرمزگان به‌منظور ترمیم ذخایر آبزیان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 06 خرداد 1396، کد مطلب: 3989792: mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
خاک هرمزگان طلاست اگر متوجه باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین