پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
داود کارگر زاده مدیرکل استاندارد استان زنجان ،به استانداردسازی تجهیزات بازی درپارک‌ها و فضای سبز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تجهیزات بازی که در شهربازی و پارک‌ها هستند یا استاندارد هستند، یا در حال استانداردسازی و یا در حال جمع‌آوری است.
شعار سال:مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: درصد بسیار زیادی از تجهیزات بازی غیراستاندارد از پارک های استان زنجان جمع‌آوری شده است.

داود کارگر زاده به استانداردسازی تجهیزات بازی درپارک‌ها و فضای سبز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تجهیزات بازی که در شهربازی و پارک‌ها هستند یا استاندارد هستند، یا در حال استانداردسازی و یا در حال جمع‌آوری است.

وی اظهار کرد: تجهیزات بازی در پارک‌های بازی تا به امروز وسیله استاندارد  شده نداریم.

مدیرکل استاندارد استان زنجان بابیان اینکه سامانه تجهیزات تفریحی داریم و باید شهرداری تک‌تک تجهیزات را در سامانه ثبت کند، گفت: تجهیزات بازی از نصب و تولید در کارخانه و بهره‌برداری  باید استاندارد باشد و کارخانه تولیدکننده تجهیزات بازی باید گواهی استاندارد را داشته باشد.

کار گر زاده تأکید کرد:  خوشبختانه دادستانی زنجان در زمینه  جمع‌آوری تجهیزات بازی غیراستاندارد و خطر آفرین همکاری خوبی داشته و این تجهیزات را جمع‌آوری کرده است.

وی گفت: درصد بسیار زیادی از تجهیزات بازی غیر استاندارد از پارک های استان زنجان جمع‌آوری  شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ابراز کرد: تا وقتی‌که گواهی استاندارد از اداره استاندارد استان زنجان اخذ نشود تجهیزات بازی در استان استاندارد نیست.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:31مرداد1398،کدخبر:4698699،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
1
بایدم جمع کنن اخه اگر کسی آسیب ببینه کی پاسخگو واقعا
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
هنوز خاطره تلخ آسیب دیدگی چند وقت پیش بچه مردم، از یادمان نرفته است
ناشناس
United States
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
آخرین صدمه دیده حوادث در این استان، یک کودک شش ساله بود که هنوز هم نمی تواند خوب راه برود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین