پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای استاندارد استان که با حضور وحید مرندی مقدم معاون نظارت سازمان ملی استاندارد و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری تشکیل شد گفت: برای تضمین سلامت مردم از فعالیت مراکز تولید و توزیعی مواد غذایی بدون مجوز جلوگیری شود.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای استاندارد استان که با حضور وحید مرندی مقدم معاون نظارت سازمان ملی استاندارد و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری تشکیل شد گفت: برای تضمین سلامت مردم از فعالیت مراکز تولید و توزیعی مواد غذایی بدون مجوز جلوگیری شود.

زاهدی اظهارداشت: موضوع بازرسی تاسیسات و موتورخانه ادارات دولتی و حتی خصوصی کار خوبی است و می تواند از آلودگی ها جلوگیری کند.

وی بیان کرد: در این میان باید موتورخانه برجهای مسکونی هم تحت پوشش باشد زیرا بخشی از آلایندگی ها ناشی از این تاسیسات است.

استاندار قزوین یادآورشد: در شهربازی ها هم رعایت استاندارد ضروری است اما باید اولویت بندی شود و برای تجهیزات بازی که در روستا برای بازی و سرگرمی است زیاد سخت گیری نکنیم.

زاهدی تصریح کرد: بر اساس میزان خطرآفرینی تجهیزات شهر بازی باید سخت گیری استاندارد بیشتر شود و حساسیت بالا برود تا حادثه ای نداشته باشیم.

وی گفت: در خصوص کالیبراسیون ترازوها باید مراقبت شود تا کم فروشی نشود و اگر اصناف آمادگی دارند از خودشان برای اجرای طرح استفاده شود اما اگر همکاری نشد اداره استاندارد اقدام کند.

زاهدی درخصوص توجه بیشتر به استاندارد مواد غذایی به ویژه سرکه هم اظهارداشت: درخصوص سرکه طبیعی، صنعتی و تقطیری باید کارشناسان اظهارنظر کنند اما در مجموع با همه مراکزی که مواد غذایی را بدون مجوز تولید می کنند باید برخورد شود و مانع فعالیت آنها شد.

استاندارقزوین تصریح کرد: با مراکز زیرزمینی توزیع و تولید مواد غذایی در استان برخورد قانونی و جدی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10بهمن 1397 ، کدخبر:806412 www.borna.news،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
با همت بالای مدیران در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین